Reklamace

Jak podat reklamaci

1. Napiš nám na shop@nallu.cz, že chceš reklamovat zboží.

2. Pošleme ti instrukce a adresu pro zaslání (buď naší dílny, nebo svozového místa). Pokud je reklamace oprávněná, poštovné hradíme my.

3. Do krabice přilož vyplněný formulář Vrácení zboží nebo papír s napsaným jménem a číslem objednávky.

4. Pošli zboží na adresu, kterou ti pošleme, nebo na:

nallufootwear s.r.o.
Komenského 882
Slavičín 763 21
Česká republika

Před odesláním zboží ho prosím vyčisti. Reklamaci vyřídíme co nejdřív, maximálně do 30 dní od podání.

Co zaručujeme

Když zboží převezmeš, garantujeme, že je bez vad – má vlastnosti, které jsme slíbili, odpovídá popisu, je vhodné k použití a splňuje zákonné požadavky. Pokud se do 6 měsíců objeví vada, považujeme ji za vadu při převzetí.

Tvoje práva při vadách

Máš záruku 24 měsíců od převzetí zboží. Pokud se objeví vada, můžeš si vybrat:

  • Výměnu za nové zboží,
  • Opravu,
  • Přiměřenou slevu z ceny,
  • Zrušení smlouvy (pokud je vada závažná, zboží má více vad nebo se vady opakují).

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, vady způsobené tebou nebo na zboží prodané levněji kvůli známé vadě.

Jak vyřizujeme reklamace

Po podání reklamace ti pošleme potvrzení s datem podání, popisem vady a tvým požadavkem. Reklamaci vyřídíme do 3 pracovních dní, u složitějších případů do 30 dní. Pokud lhůtu nestihneme, můžeš smlouvu zrušit. Po vyřízení ti pošleme potvrzení o výsledku (např. oprava, výměna nebo zamítnutí). Pokud je reklamace oprávněná, vrátíme ti přiměřené náklady (např. poštovné).

Platné od 15. 5. 2025