Vrácení zboží a reklamace

Jak můžu Nallu vrátit?

Pokud chcete vyměnit velikost nebo zboží vrátit, musí být nenošené, nepoškozené a v původním obalu. V případě reklamace zašlete obuv řádně vyčištěnou. V případě, že nebudou tyto podmínky splněny, nemůžeme vyhovět Vašim požadavkům.

Pokud máte sandály vyrobené na míru, zaniká možnost vrácení peněz nebo výměny sandálů v plné výši původní ceny.

Jak při reklamaci postupovat?

Přečtěte si pozorně reklamační řád. Před vrácením zboží nás prosím informujte na emailovou adresu info@nallu.cz Můžete použít reklamační formulář níže.

Po předchozí emailové domluvě zašlete Vaše Nallu na adresu:

nallufootwear s.r.o
Komenského 882
Slavičín 76321

Reklamaci budeme posuzovat a řešit v co nejkratší možné době

Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "NOZ") a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") a upravuje nároky kupujícího z odpovědnosti za vady zboží prodaného prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, uplatněné v záruční době kupujícím (dále jen "reklamace").
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.

II. Odpovědnost prodávajícího

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které
    prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na nebo základě reklamy prodávajícím prováděné,
    se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

III. Práva z odpovědnosti za vady zboží

  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat: výměnu za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupit od smlouvy.

  3. Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
    pokud má zboží podstatnou vadu,
    pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
    při větším počtu vad zboží.

IV. Vyřízení reklamace

  1. Kupující reklamaci zašle reklamaci spolu s reklamovaným zbožím na adresu sídla prodávajícího nebo na adresu provozovny nallufootwear s.r.o., Komenského 882, Slavičín 76321. Při podání reklamace uvede číslo objednávky, datum převzetí zboží, druh zboží, popis zjištěných vad zboží a jejich projevy. Zároveň uvede navrhovaný způsob vyřízení reklamace. Kupující může použít reklamační formulář prodávajícího.

  2. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

  3. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, a nebo pokud kupující vadu sám způsobil.

  5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

  6. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  7. Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.7.2019.